16 grudnia (czwartek) na ulicy Puławskiej w Warszawie, przechodniów zaskoczy niezwykły widok. Nad ich głowami, na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zawisną wyposażeni w pełny ekwipunek snowboardowym znani w całej Polsce aktorzy: Jan Wieczorkowski oraz Bartosz Obuchowicz. Właśnie w taki sposób samorząd Województwa Małopolskiego chce zainaugurować jedną z najbardziej niezwykłych na polskim rynku reklamowym akcji „Małopolska na narty | Krzesełko”.
Nietypowa akcja ma na celu zachęcenie miłośników sportów zimowych, aby realizowali swoje narciarskie czy też snowboardowe pasje właśnie w Małopolsce. Na wielkoformatowym plakacie zostanie przedstawiony zimowy pejzaż Tatr z wyciągiem krzesełkowym. Stanie się on tłem dla realistycznego modelu krzesełka narciarskiego z narciarzami.
Pierwsi aktorzy, którzy zasiądą 16 grudnia na krzesełku w centrum Warszawy: Jan Wieczorkowski oraz Bartosz Obuchowicz zareagowali na propozycję udziału w akcji bardzo entuzjastycznie. W końcu obaj są miłośnikami snowboardu. Smaczku tej propozycji dodał również fakt, że podwieszone w centrum stolicy krzesełko narciarskie, jest bez wątpienia jedną z najbardziej niezwykłych scen, w której aktorzy mogą wziąć udział.
Na krzesełku usiądą w południe narciarze - statyści, a pod billboardem zostanie umieszczona oferta turystyczna regionu. Pojawią się również konkursy z nagrodami. Kiedy inauguracja kampanii się zakończy, krzesełko zajmą manekiny – para narciarzy z dzieckiem.
Jak przekonuje Marek Sowa, Marszałek Województwa Małopolskiego, Małopolska wciąż rozbudowuje swoją infrastrukturę narciarską nie zapominając przy tym o przyjaznej atmosferze. Oferuje doskonałe warunki wszystkim pasjonatom „białego szaleństwa”, dlatego należy ich w niezwykły sposób zaprosić do odwiedzenia Małopolski zimą.
16 grudnia o godz. 11.00 na ul. Puławskiej 408 rozpocznie się ponadto nietypowy briefing dotyczący inauguracji kampanii „Małopolska na narty | Krzesełko”. Poprowadzi go Kinga Burzyńska. Akcja reklamowa województwa będzie transmitowana na antenie TVN (Dzień Dobry TVN, TVN 24, TVN Meteo, TVN Warszawa, „Szkło kontaktowe”).
Producent odzieży sportowej JMP Sportswear jest głównym partnerem akcji „Krzesełko – Małopolska na narty”. Z organizatorami współpracują również członkowie Małopolskiej Organizacji Turystycznej: m.in. stacje oraz wyciągi narciarskie, które ufundowały atrakcyjne nagrody, w tym darmowe ski-passy (np. Mosorny Groń w Zawoi). Agencja Promocji Miast i Regionów jest pomysłodawcą oraz realizatorem akcji „Małopolska na narty | Krzesełko”.
(Ann)
Źródło: Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego