E-mail Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Nowiny
 Przegląd prasy i nowin
   Zakopane
   Tatry
   Podhale
   Kultura
   Narty
Felietony
Opowiadania
Multimedia
Gastronomia
Fotoreportaże
Dziennikarze PPWSZ
Kalendarz imprez
Pogoda/kamery
Ogłoszenia
Forum dyskusyjne
Redakcja
 Reklama
Zakopane, Tatry, Podhale
E-mail
Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Zakopane
 nawigacja:  Z-ne.pl » Portal Zakopiański

Podhale
Koncepcja Szaflar
 dodano: 18 Września 2007    (źródło: Dziennik Polski - www.dziennik.krakow.pl - 2007/09/18)

Na białodunajeckie spotkanie w sprawie "zakopianki" przedstawiciele gminy Szaflary pojechali uzbrojeni w uchwałę podjętą na sesji nadzwyczajnej, dwa dni wcześniej.


Uchwała była stanowiskiem samorządu - reprezentującego mieszkańców i uwzględniającego ich interesy - w sprawie modernizacji szosy pod Tatry. Nie nowym, ale skodyfikowanym, dopuszczającym pewne ustępstwa i precyzującym oczekiwania.

Konstruktywna propozycja gminy była zaopatrzona w mapkę graficzną. Ponieważ jednak do zapowiadanej wizji w terenie komisji pod przewodnictwem marszałka województwa nie doszło z powodu emocji, jakie rozpętały się na spotkaniu, nie udało się też przedstawić tej koncepcji w Białym Dunajcu - szaflarska ekipa zaprosiła do siebie reprezentantów kolei oraz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Z zaproszenia skorzystała tylko Józefa Majerczak - wicedyrektor PKP Oddziału Regionalnego Kraków. Jej opinia o szaflarskim projekcie była pochlebna, przesunięcie torów na ponad 2-kilometrowym odcinku (od "Buły" przy Zakładzie Geotermalnym po wjazd do Szaflar) w stronę zachodnią uznała za możliwe. Szerzej o tej koncepcji - wkrótce. (ASZ)











«« Powrót do listy wiadomości


 Zapisz w schowku     Drukuj       Zgłoś błąd    418





Jeżeli znalazłeś/aś błąd, nieaktualną informację lub posiadasz materiały (teksty, zdjęcia, nagrania...), które mogą rozszerzyć zawartość tej strony i możesz je udostępnić - KLIKNIJ TU »»

ZAKOPIAŃSKI PORTAL INTERNETOWY Copyright © MATinternet s.c. - ZAKOPANE 1999-2024