E-mail Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Nowiny
 Przegląd prasy i nowin
   Zakopane
   Tatry
   Podhale
   Kultura
   Narty
Felietony
Opowiadania
Multimedia
Gastronomia
Fotoreportaże
Dziennikarze PPWSZ
Kalendarz imprez
Pogoda/kamery
Ogłoszenia
Forum dyskusyjne
Redakcja
 Reklama
Zakopane, Tatry, Podhale
E-mail
Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Zakopane
 nawigacja:  Z-ne.pl » Portal Zakopiański

Kultura
Złoty Spinacz dla "Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010"
 dodano: 28 Grudnia 2010    (źródło: Biuro Promocji Zakopanego - www.promocja.zakopane.pl)

Jest nam ogromnie miło poinformować, że projekt Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010, którego organizatorem jest firma Outdoor Cinema, wygrał „Złotego Spinacza”, nagrodę przyznawaną przez Związek Firm Public Relations. Projekt zwyciężył w kategorii event komercyjny, a nagrodę otrzymała Grupa TP, 25 listopada podczas uroczystej gali w Warszawie...



Firma Outdoor Cinema jest pomysłodawcą projektu "Orange Kino Letnie", sponsorowanego przez PTK Centertel i organizowanego wspólnie z miastami partnerskimi Sopot i Zakopane.

Otrzymana nagroda to także sukces naszych partnerów, który nie byłby możliwy bez ich profesjonalizmu, wsparcia i zaangażowania. Dziękujemy wszystkim partnerom Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010:
 

• Kąpielisku Morskiemu Sopot, Biuru Promocji Zakopanego
• partnerowi strategicznemu Telewizji TVN
• spółce PKP Intercity, oficjalnemu przewoźnikowi projektu
• patronom medialnym: Radiu Zet, Radiu Planeta FM, portalowi Wirtualna Polska, Gazecie Wyborczej, sieci salonów prasowych EMPIK, firmie reklamy zewnętrznej AMS oraz sieci bankomatów Euronet
• sponsorom wspierającym: Villeroy&Boch, Żywiec Zdrój, Samsung oraz "N" telewizji nowej generacji

"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie i Zakopanem oraz w Wagonach Filmowych,  jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie” łącznie 120 tys. widzów. Ogromną popularnością cieszyły się również towarzyszące akcji kinowej Weekendy Sportów Ekstremalnych z Orange.

Paweł Adamski
Prezes Zarządu
 
ŹRÓDŁO: Biuro Promocji Zakopanego - www.promocja.zakopane.pl










«« Powrót do listy wiadomości


 Zapisz w schowku     Drukuj       Zgłoś błąd    581





Jeżeli znalazłeś/aś błąd, nieaktualną informację lub posiadasz materiały (teksty, zdjęcia, nagrania...), które mogą rozszerzyć zawartość tej strony i możesz je udostępnić - KLIKNIJ TU »»

ZAKOPIAŃSKI PORTAL INTERNETOWY Copyright © MATinternet s.c. - ZAKOPANE 1999-2024