Jest nam ogromnie miło poinformować, że projekt Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010, którego organizatorem jest firma Outdoor Cinema, wygrał „Złotego Spinacza”, nagrodę przyznawaną przez Związek Firm Public Relations. Projekt zwyciężył w kategorii event komercyjny, a nagrodę otrzymała Grupa TP, 25 listopada podczas uroczystej gali w Warszawie...
Firma Outdoor Cinema jest pomysłodawcą projektu "Orange Kino Letnie", sponsorowanego przez PTK Centertel i organizowanego wspólnie z miastami partnerskimi Sopot i Zakopane.
Otrzymana nagroda to także sukces naszych partnerów, który nie byłby możliwy bez ich profesjonalizmu, wsparcia i zaangażowania. Dziękujemy wszystkim partnerom Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010:
• Kąpielisku Morskiemu Sopot, Biuru Promocji Zakopanego
• partnerowi strategicznemu Telewizji TVN
• spółce PKP Intercity, oficjalnemu przewoźnikowi projektu
• patronom medialnym: Radiu Zet, Radiu Planeta FM, portalowi Wirtualna Polska, Gazecie Wyborczej, sieci salonów prasowych EMPIK, firmie reklamy zewnętrznej AMS oraz sieci bankomatów Euronet
• sponsorom wspierającym: Villeroy&Boch, Żywiec Zdrój, Samsung oraz "N" telewizji nowej generacji
"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.
Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie i Zakopanem oraz w Wagonach Filmowych, jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie” łącznie 120 tys. widzów. Ogromną popularnością cieszyły się również towarzyszące akcji kinowej Weekendy Sportów Ekstremalnych z Orange.
Paweł Adamski
Prezes Zarządu