Burmistrz Miasta Zakopane Janusz Majcher zaprasza do udziału w konkursie na nazwy alejek w nowym Parku Miejskim im. Józefa Piłsudskiego w Zakopanem.
Konkurs odbędzie się w dwóch etapach. W Pierwszym Etapie należy przesyłać swoje propozycje nazw dla trzech wytypowanych alejek. Specjalnie w tym celu został utworzony adres email: parkmiejski@zakopane.eu. Swoje pomysły nazw można także przesłać tradycyjną pocztą na adres: Urząd Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, z dopiskiem: ”Konkurs na nazwy alejek”. Na zgłoszenia czekamy do 11 października 2012 r. Z nadesłanych propozycji komisja konkursowa wytypuje po trzy dla każdej z wybranych alejek. Następnie rozpocznie się głosowanie. Głosować będzie można poprzez stronę www.zakopane.eu/parkmiejski oraz na kuponach konkursowych opublikowanych 18 października 2012 r. w Tygodniku Podhalańskim. Kupony należy dostarczyć do Urzędu Miasta Zakopane do dnia 25 października 2012 r. Po podliczeniu głosów zostaną ogłoszone zwycięskie nazwy oraz imiona i nazwiska osób, które te propozycje nadesłały. Wśród pozostałych uczestników rozlosujemy drobne nagrody rzeczowe. Ogłoszenie wyników nastąpi 8 listopada w Tygodniku Podhalańskim oraz na stronie www.zakopane.eu.
Serdecznie zachęcamy do udziału w konkursie. Mamy nadzieję, że możliwość współdecydowania o nazwach alejek w nowym Parku Miejskim im. Józefa Piłsudskiego, będzie dla Państwa okazją do wspaniałej zabawy. Park będzie służył nam wszystkim przez długie lata, a zwycięzcy oraz ich propozycje nazw zapiszą się na stałe w historii Naszego Miasta. Również wszyscy głosujący będą mieli świadomość, że mieli wpływ na to, jak nazywają się alejki w Parku Miejskim. Pamiętajmy, że to nasz wspólny park!
|