E-mail Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Podhale
 Regiony Podhala
   gm. Bukowina Tatrz.
   gm. Nowy Targ i Szaflary
   gm. Kościelisko
   gm. Poronin
   gm. Czarny Dunajec
   gm. Biały Dunajec
   gm. Zakopane
Warto odwiedzić
Wycieczki po Podhalu
 Folklor podhalański
   Gwara góralska
   Muzyka
   Taniec
   Zwyczaje
   Strój regionalny
    Śpiewnik góralski
   Budownictwo
   Sztuka
   Pasterstwo
   Oscypek
   Ciupaga
   Górale
   Kuchnia
   Legendy
   Owczarek podhalański
 Kultura i sztuka
   Muzyka
   Malarstwo
   Rzeźba
   Literatura
   Architektura
   Artyści
 Imprezy w regionie
 Aktywny wypoczynek
    Rowery
   Taternictwo
   Speleologia
   Paralotnie
   Ski-alpinizm
   Narciarstwo
   Turystyka jaskiniowa
   Trasy biegowe
   Turystyka piesza
   Sporty wodne
Powiat Tatrzański
Aktualności
Forum dyskusyjne
Zakopane, Tatry, Podhale
E-mail
Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Zakopane


zapamiętaj numer alarmowy w górach!!!
0 601 100 300
 nawigacja:  Z-ne.pl » Portal Zakopiański

Aktualności
50% taniej. Ogólnopolski weekend niższych cen
 dodano: 5 Lutego 2017

50% taniej. Ogólnopolski weekend niższych cen
„Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”


7 lutego rozpoczyna się przyjmowanie ofert udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”. W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.

Taniej. Co u kogo?

Marketingowy sposób promocji ofert handlowych poprzez rabaty cenowe w ograniczonym czasie i wybranym asortymencie, sprawdza się we wszystkich sektorach. Pomysł wypalił również w odniesieniu do propozycji z zakresu usług turystycznych. Pierwsza, w praktyce z powodzeniem, wprowadziła go w życie Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna w 2008 roku. Za jej przykładem poszło wielu naśladowców – miasta i regiony. Ministerstwo Sportu i Turystyki spopularyzowało akcję na poziomie ogólnopolskim. Zachęca w ten sposób przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Warto zapoznać się z nią uważnie, ponieważ w wielu przypadkach, partnerzy akcji umożliwiają skorzystanie z usług w innym terminie, pod warunkiem, że ich zakupu lub rezerwacji klient dokona w podczas dni niższych cen. Istotna uwaga organizacyjna. Koordynator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, nie odpowiada za realizację poszczególnych ofert promocyjnych, które zgłaszają partnerzy akcji. Nie są one również wymienione na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Wyłącznie na stronach internetowych partnerów akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczane są dokładne informacje dotyczące konkretnych usług.

Korzyści przewyższają koszty

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania. Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską

Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie. Partnerzy ogólnopolskiego „weekendu za pół ceny” objęci zostają wspólną kampanią promocyjną w okresie poprzedzającym akcję, jak i po jej zakończeniu, między innymi w mediach POT, cyklicznych newsletterach i portalach społecznościowych, a także wyraźnie uwidocznieni na łamach Repozytorium Informacji Turystycznej połączonym z narodowym portalem turystycznym (www.polska.travel). Wydarzeniu poświęcone będą konferencje prasowe. Nie bez znaczenia dla rezultatów współdziałania w ogólnopolskim projekcie marketingowym jest jego cykliczność, utrwalenie przekazu informacyjnego. Termin kolejnej akcji planowany jest na 6 – 8 października 2017 r. Szersza popularyzacja ofert i umocnienie marek da pozytywny impuls do rozwoju polskiej gospodarki turystycznej.

– Trzeba wyróżnić kilka podmiotów będących beneficjentami akcji. Przede wszystkim polscy turyści, otrzymujący w skondensowanej formie, ofertę zawierającą korzyść w postaci zniżki. Tego typu działanie uświadamia ludziom możliwość wyjazdu nisko budżetowego, poza sezonem, w często nieznane lokalizacje usytułowane blisko miejsca zamieszkania ale przede wszystkim stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe ale również poprzez konsolidację działań, zyskuje możliwość wspólnej promocji. Skutkiem akcji może być zmiana mentalności przedsiębiorców, prowadząca do wspólnych działań marketingowych. Niewątpliwie takich działań spodziewa się całe środowisko turystyczne od instytucji zarządzających i animujących wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny gospodarki – mówi Michał Nykowski, lider projektu, odpowiedzialny z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej za koordynację ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny".

Krok po kroku

Poniżej zamieszczamy czynności konieczne do wykonania w staraniach o stanie się Partnerem Akcji.

Krok 1. Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl

Krok 2. Przygotuj zakładkę na swojej stronie internetowej, w której zawarta będzie oferta promocyjna, dedykowana Akcji. WAŻNE! Do 15 marca zakładka z ofertą promocyjną musi być gotowa do weryfikacji pod względem merytorycznym przez Organizatora, lecz nie może być widoczna (opublikowana) na Państwa stronie internetowej.

Krok 3. Przygotuj swoje logo oraz 4 zdjęcia obiektu (2 zewnątrz, 2 wewnątrz), mające odpowiednią wielkość:

            logo – szerokość 250 px (plik nie większy niż 100 kB)

            zdjęcie - szerokość 720 px (plik w formacie JPG nie większy niż 1 MB)

Krok 4. Wypełnij formularz dostępny na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to czas od  7 do 28 lutego.

Krok 5. Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia.

Krok 6. W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji (zakwalifikowaniu jako Partnera), prosimy o uruchomienie zakładki z ofertą promocyjną w trybie publicznym w dn. 15 marca, o godz. 9:00.











«« Powrót do listy wiadomości


 Zapisz w schowku     Drukuj       Zgłoś błąd    1304





Jeżeli znalazłeś/aś błąd, nieaktualną informację lub posiadasz materiały (teksty, zdjęcia, nagrania...), które mogą rozszerzyć zawartość tej strony i możesz je udostępnić - KLIKNIJ TU »»

ZAKOPIAŃSKI PORTAL INTERNETOWY Copyright © MATinternet s.c. - ZAKOPANE 1999-2024