ZAKOPANE I TATRY - ZAKOPANE I TATRY - ZAKOPANE I TATRY - ZAKOPANE

E-mail Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
ZAKOPANE - PORTAL ZAKOPIASKI - ZAKOPANE - PORTAL ZAKOPIASKI - ZAKOPANE - PORTAL ZAKOPIASKI - ZAKOPANE
Noclegi - Baza turystyczna Noclegi - Baza turystyczna
kwatery, pensjonaty, hotele, noclegi
odbierz pocztinformacja online
Kamera online (webKamera) - widok na Tatry z okna MATinternet s.c. ZAKOPANE - ul. Ks. Stolarczyka 12
Narty Narty
spacery i wycieczki po Zakopanem, Podhalu, Tatrach spacery/wycieczki
informator turystyczny - Zakopane, Podhale Tatry informator turysty
Wielka Encyklopedia Tatrzańska encyklopedia
ośrodki narciarskie, wyciągi, narty, snowboard, deska, trasa, slalom, warunki na stoku, kamery ośrodki narciarskie
ABC turysty abc turysty
zaplanuj wycieczkę w Tatry zaplanuj wycieczkę
aktywny wypoczynek dla aktywnych
pogoda / warunki pogodowe - Zakopane, Podhale, Tatry pogoda / warunki
rozkłady jazdy PKS, PKP, BUSY rozkłady jazdy
dojazd do Zakopanego Zakopane - dojazd
galeria tatrzańska galeria tatrzańska
galerie użytkowników wasze galerie
wyślij kartkę elektroniczną wyślij kartkę
konkursy konkursy
folklor - muzyka góralska, śpiew góralski, taniec góralski, gwara góralska, kuchnia góralska, oscypek, ciupaga, strój góralski, zwyczaje góralskie folklor
kultura i sztuka kultura i sztuka
imprezy regionalne imprezy regionalne
baza turystyczna - noclegi, kwatery, pokoje, pensjonaty, apartamenty, hotele baza turystyczna
Zakopane, Tatry, Podhale
Hasło
» Załóż konto
» Zapomniałem hasła
Zakopane

nawigacja:  Z-ne.pl » Portal Zakopiański

Szukaj któregokolwiek słowa jak je wpisano
Szukaj wszystkich słów
  [ Zaawansowane wyszukiwanie ]

« Poprzedni wątek    [ lista tematów ]    Następny wątek »
Willa Jodła "wymarzone" miejsce   Zgłóś moderatorowi do usunięcia
Na stronie owej "willi" znajdują się zdjęcia tylko jednego pomieszczenia. Reszta nie jest tak atrakcyjna. Za domem śmietnisko, w pokojach brudno, nie we wszystkich łazienki, jak podano na stronie. Właściciele pod naszą nieobecność przenieśli rzeczy do innego pokoju tłumacząc się popsutą kanalizacją. Prawda jednak była inna i jak się okazało nie tylko my zostaliśmy oszukani. Gospodyni domu nie pojawiła się nawet w dniu naszego wyjazdu, aby cokolwiek sprostować. Polecam wszystkim, którzy chcą popsuć sobie wyjazd i spędzić parę dni w melinie.

K i T..
 swiderrr      10:56 Śr, 05 Wrz 2007
Re: Willa Jodła   Zgłóś moderatorowi do usunięcia
Dzięki za polecenie tego "cudownego" miejsca.Na pewno odwiedzę :p
 pietrunia78      13:45 Śr, 05 Wrz 2007
kurcze, czemu ja tego wcześniej nie przeczytałam ;/ dzisiaj stamtąd wróciłam. Akcja z kanalizacją taka sama-zalało jeden pokój-znajomi musieli się przenosić-włascicielka miała oddać część pieniędzy ale jakoś w cudowny sposób zaginęła w dniu naszego wyjazdu. W pokojach były łazienki a nie było toalet- jak dla mnie to chore- cały dom przychodził do jednego kibelka. My wykłóciliśmy się o zamianę pokoju bo w naszym było zimno, z "łazienki" cudownie "pachniało" i nie spływała woda z "brodzika". przeniesliśmy się do jednego z tych dwóch domków stojących obok i tam juz było lepiej. poza tym matka właścicielki we wszystko się wtrącała i sprawiała wrażenie ciągle pijanej eek . ogólnie lipa amd acha i jescze zanim zmieniliśmy pokój to w tym pierwszym nie dąłoby się spać- takie hałasy że maskara-a matka włascicielki, skwitowala nasze protesty stwierdzeniem "ze trzeba było wynająć pokój w hotelu a nie w domu wczasowym, w kazdym domu są hałasy..."
 aneobi      22:07 Śr, 02 Sty 2008
Witam.
Jeśli jesteś znudzony codziennością i szukasz ciekawych przeżyć na urlopie, to tylko "Willa Jodła". To ,za co różne szkoły przetrwania karzą sobie słono płacić, tutaj masz gratis.
Słowo "willa" podane w ofercie dotyczy chyba budynku stojącego naprzeciw.
Nasza "willa" to zwyczajna góralska chałupa z kilkoma przybudówkami, o wyglądzie szopek na drewno.Jedynie drewniany domek z zewnątrz wyglądał przyzwoicie.
Pierwsze wrażenia : brudny pokój, dziurawa pościel w jednym łóżku, pod materacem deski co 20 cm (po oparciu nogi kolanem wpadasz do środka), drugie łóżko w połowie na sprężynach-w połowie nie (żeby było śmieszniej podział przebiegał wzdłuż łóżka).
Łazienka bez sedesu, zatkany odpływ wody z brodzika, płytki z zielonkawym nalotem,kran przy umywalce po obróceniu rękojeści kręcił się cały.
Aby turysta nie tracił czasu przeznaczonego na odpoczynek, pobudkę o 5 rano fundował chrapiący!!! w nocy pies, który spał pod drzwiami na parterze i piszcząc i drapiąc w drzwi wyjściowe domagał się wyjścia na dwór.
Pora posiłków też była zmienna, bo starsza gospodyni nigdy nie pamiętała na którą godz. były umówione. Próbowała także zaprząc turystów do drobnych zajęć domowych.. Do dziś nurtuje mnie pytanie jak wyglądał apartament o którym pisano w ofercie? O mniejszych atrakcjach nie piszę ,bo było ich tyle, że po kilku miesiącach już nie pamiętam.Zapewniam jednak że nuda Was tam nie dopadnie.
Dwie rzeczy podane w ofercie były prawdziwe: to że pobyt w "Willi Jodła" na długo pozostanie w Waszej pamięci oraz dobre domowe jedzenie.
Opisuję tu wrażenia z tegorocznego letniego pobytu, mając nadzieję że w "Willi Jodła" nic się nie zmieniło.
Pozdrawiam:D :p
 stefan19      12:17 Wt, 08 Sty 2008
Re: Willa Jodła   Zgłóś moderatorowi do usunięcia
dokładnie! ta willa to tylko cgyba z nazwy, kompletnie nie zgadza się stan faktyczny z opisem, no i ciągłe kłopoty z kanalizacja. Nie polecamy. w łazienkach grzyb, śmierdzi i nie wszędzie toalety - a tak ładnie wszystko opisane jest w ofercie. pomyłka!
 pawellowicz      17:40 Wt, 15 Sty 2008
Re: Willa Jodła -ekstremalne przeżycia.   Zgłóś moderatorowi do usunięcia
Mhm a ja smiem zaprotestowac tym kpina. Dziecko ile masz lat 12? I mama kazala Ci napisac bzdury? Domyslam sie ze bylem w tym samym okresie co pan/pani/dziecko??. Sytuacja zostala szybko wyjasniona, pozatym , moze teraz ja opisze sytuacje w Twoim domu . Zapewne posiadasz/cie " Wille " . Pozatym , pies mnie nie obudzil zadnej nocy i watpie zeby kogokolwiek budzil, moze Twoja wielmozna zonke obudzil i sie poplakaka w nocy, ale mojej rodziny to nie dotyczy.
Po 2 primo, posilki zawsze sa ustalane z kierowniczka i godzina ich zalezy od upodoban klienta wiec prosze za przerposzeniem, nie miec o to pretensji skoro sami Panstwo nie umieliscie sobie ustalic godziny na posilek.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich krytykantow , i z tego co pamietam z mojego pobytu na terenie Zakopanego istnieja inne 4 gwiazdkowe Hotele , w cenie na ktora zapewne " Was " nie stac.
Pozdrawiam.
 yelozzE      23:11 Sb, 13 Wrz 2008
Re: Willa Jodła -ekstremalne przeżycia.   Zgłóś moderatorowi do usunięcia
A my w tym roku też byliśmy w willi jodła w lipcu , powiem szczeże że zgadzam sie z yelozzE co do psa bo Neki bardzo przyjazny pies a to że śpi w domu nieprzeszkadza mi wcale i niewidze w tym nic dziwnego a żeby chrapał to nie słyszałam . Gospodyni Sylwia bardzo miła i świetnie gotuje zawsze dostosowywała pore posiłków do nas i to było.Mogliśmy iśc spokojnie na wycieczke i nieśpieszyc sie z powrotem na jakąś tam godzine obiadu. Dzwoniliśmy że bedziemy o tej i tej i pani Sylwia czekała na nas z pysznym i ciepłym obiadkiem SUPER!!!- niewszędzie to jest możliwe posiłek o tej i otej a jak cie niebyło to przepada obiadek wiemy bo od lat przyjerzdzamy do zakopanego. Pokój mieliśmy tak zwany niebieski z łazienką było czysto i przytulnie co do npokoju niemam żadnych zastrzeżeń.Starsza gospodyni wesolutka babeczka bardzo pomocna milo nas zabawiała róznymi historiami przy ognisku.My bardzo mile wspominamy wakacje i już dziś wiem że w przyszłym roku tam jedziemy.
Cóż a tym co tak wiele żeczy niepasowało są takie hotele jak Belwedere. Koaprowy Wierch itp.
Mi się podobało tam człowiek czuł sie nie jak w obcym domu tylko jak u starych przyjaciół.
Radze wszystkim samemu sprawdzic i ocenic
Pozdrawiam serdzecznie Panią Sylwie Haline i Pana Józka
 ada-adam      17:01 Wt, 16 Wrz 2008

Zmień styl wyświetlania forum:   [ pokaż drzewko ]

Jeżeli znalazłeś/aś błąd, nieaktualną informację lub posiadasz materiały (teksty, zdjęcia, nagrania...), które mogą rozszerzyć zawartość tej strony i możesz je udostępnić - KLIKNIJ TU »»

ZAKOPIAŃSKI PORTAL INTERNETOWY Copyright © MATinternet s.c. - ZAKOPANE 1999-2024